Featured Contents

I got no boundaries in Mind.

Hi, It's good to have you here =) Choose to call me Darky or Louis, I'm a guy, who love musics like can't breath without it, what kind of musics? well, I can't count. Press the right arrow button to see simple description about myself.

I live in a fancy world.

I'm a guy, a 177cm chinese guy who speak english, foochow, hokkien, canton, and mandarin. I'm a computer freak. I'm living in a fancy world but not what I used to expected. Sometimes, fancy means messy, right? But I never stop accepting challenges, I'm just too tired to think why.

Journey

I do pray and hope, because whenever I'm prepared to sprint along the way, they are the fire that keeps me stand still and keep my heart burning, and they are the lights that keep me seeing myself clear in dark.

Imperfection makes everyone Unique.

I'm a social smoker, and yes, reality drives me mad. Whatever peoples take it as, I don't give a damn because it soothe me, and that's all I need. And sometimes, black and white isn't that bad.

Photo madness.

I like photography, photo tells me that I could freeze memories into a picture. So, I do enjoy taking pictures. =D

Patient and Passion

The hardest thing I ever learnt is being PATIENCE, that's not easy at all. Passion is a totally opposite of it, people born to have PASSION, but if you wanna keep it up, you have to remember, patience grows passion .

May be, just may be.

May be, someday I could be somebody, I don't wanna ask much, I just want to stay low profile, live and die peacefully. I'm too lazy to bother dreams and ambitions.

You Are Reading

1

KL 的朋友们。

Darky Crystalz Wednesday, April 28, 2010



我即将搬到subang去了~

但是我绝对不会在这里说类似


“你们再也看不到我了”

“讨厌我的人终于开心了”

“或者无聊的离别话等等”


我呢,

一切绕回了原点,这是多么的可笑。

惟有不让人取笑,只好自嘲。

回到了每天只有面对电脑和客人的世界。


在这里的这一段时间其实让我学了不少。

虽然自己有不好,但是也有看到了不可理喻的人。=\

有一些朋友,真的是你有好处才有得谈。

现实到没有话说。

我以为都是假的,我以为这一种人是只有电影,虚构的才有。

但是我错了,他们现实到离谱~!

如果身为一个朋友,应该对对方多好,这个没有限制,因为要对得起良心就好。

但是朋友不是情人,更不是家人

无要求回报的付出只有以上两个才有

身为朋友,不是一定要开口才知道,而是,有恩就必报,不报就算了,忘了他。

没想到还趁我每况愈下的时候说风凉话!

当大家是同一条船的时候,什么都说得很好听,什么都用“一定”“肯定”~

到头来,只要他有出那不足挂齿的力时没,他就附上一句,别说我没帮你,不要埋怨我哦!


他上了岸了,没事了,稳了。


当我诉说心事烦恼时,他随随便便附上几句,“船到桥头自然直”,“是这样的啦~”

他妈的事事都自然直,我不就在家翘脚就好?!

敷衍就说!

在我面前,一直挑起我嫉妒的欲望~!

怎么说呢?

他明知现在我跟他情况的悬殊,

他却又不断的说,

我今天有多开心,

我又多么幸运,

我又这个那个,

一直不断又不断地炫耀!

这个不是分享喜乐,而是让我更伤心为什么他跟我的差别这样大。


每当他到了月尾,快不行了,就找回我称兄道弟,我真的,这么好利用吗?


如果我是个状况不错的人,当我与朋友分享我的快乐时,我一定会附上方法,让他能跟我一样。

而不是盲目的炫耀!!!

还有,当我分享一些对他来说没什么的快乐时,他就会泼冷水...

这就是所谓的,严重的自我主义吧。


真心的朋友不用多,这个听到厌。

但是,如果唯一被认为是真心朋友的朋友都能这样对待,剩下的呢?


有一些是见面之交,即使那一种,见到会一起喝茶哈拉的朋友,即使没有来往的朋友。


有一些是心情好就不错的朋友,心情不好就别碰的朋友。


有些呢,比较好的,其实也没什么来往,


但是互诉心事的时候,


会一起叹气,


聊起笑话时会想起家里的兄弟,


会一起大笑,


会说,


我一定不会忘记你。


我相信,这句话没有感触,是说不出来的。

看到这里又想帮我的朋友,为我祈祷吧。

1 comments:

Unknown said...

虽让我不是很完美的人,但是我对待朋友,是抱着尽力与真诚...至于乱七八糟现实的朋友丢掉也罢...你还是有般兄弟在远方祝福你的...别叹气别放弃...加油啊我的大哥...

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails