Featured Contents

I got no boundaries in Mind.

Hi, It's good to have you here =) Choose to call me Darky or Louis, I'm a guy, who love musics like can't breath without it, what kind of musics? well, I can't count. Press the right arrow button to see simple description about myself.

I live in a fancy world.

I'm a guy, a 177cm chinese guy who speak english, foochow, hokkien, canton, and mandarin. I'm a computer freak. I'm living in a fancy world but not what I used to expected. Sometimes, fancy means messy, right? But I never stop accepting challenges, I'm just too tired to think why.

Journey

I do pray and hope, because whenever I'm prepared to sprint along the way, they are the fire that keeps me stand still and keep my heart burning, and they are the lights that keep me seeing myself clear in dark.

Imperfection makes everyone Unique.

I'm a social smoker, and yes, reality drives me mad. Whatever peoples take it as, I don't give a damn because it soothe me, and that's all I need. And sometimes, black and white isn't that bad.

Photo madness.

I like photography, photo tells me that I could freeze memories into a picture. So, I do enjoy taking pictures. =D

Patient and Passion

The hardest thing I ever learnt is being PATIENCE, that's not easy at all. Passion is a totally opposite of it, people born to have PASSION, but if you wanna keep it up, you have to remember, patience grows passion .

May be, just may be.

May be, someday I could be somebody, I don't wanna ask much, I just want to stay low profile, live and die peacefully. I'm too lazy to bother dreams and ambitions.

You Are Reading

0

歌情篇.

Darky Crystalz Friday, February 26, 2010
一首歌, 曲再怎么普通, 词能刺入人心, 就是真心动情的歌.
好多吐不出的苦, 过去伤, 现在的痛, 未来的忧. 一切尽在歌词中.

歌名:趁早
到後來才發現愛你是一種習慣 我學會和你說一樣的謊
你總是要我在你身旁 說幸福該是什麼模樣
你給我的天堂 其實是一片荒涼
要是我早可以和你一刀兩斷 我們就不必在愛裡勉強
可是我真的不夠勇敢 總為你忐忑為你心軟
畢竟相愛一場 不要誰心裡帶著傷

我可以永遠笑著扮演你的配角 在你的背後自己煎熬
如果你不想要 想退出要趁早 我沒有非要一起到老
我可以不問感覺繼續為愛討好 冷眼的看著你的驕傲
若有情太難了 想別離要趁早 就算迷戀你的擁抱 忘了就好

愛已至此 怎樣的說法 都能成為理由
我在這樣的愛情裡看見的 是男人的軟弱


阿杜 - 他一定很爱你

我躲在车里
手握着香槟
想要给你
生日的惊喜
你越走越近
有两个声音
我措手不及
只得楞在那里
我应该在车底
不应该在车里
看到你们有多甜蜜
这样一来我也
比较容易死心
给我离开的勇气
他一定很爱你
也把我比下去
分手也只用了
一分钟而已
他一定很爱你
比我会讨好你
不会像我这样孩子气
为难着你
我应该在车底
不应该在车里
看到你们有多甜蜜
这样一来我也
比较容易死心
给我离开的勇气
他一定很爱你
也把我比下去
分手也只用了
一分钟而已
他一定很爱你
比我会讨好你
不会像我这样孩子气
为难着你
他一定很爱你
也把我比下去
分手也只用了
一分钟而已
他一定很爱你
比我会讨好你
不会像我这样孩子气
为难着你



丁当 - 我爱他

作词:黄婷 作曲:陈威全



他的轻狂留在 某一节车厢
地下铁里的风 比回忆还重
整座城市一直等着我
有一段感情还在漂泊

对他唯一遗憾是分手那天
我奔腾的眼泪都停不下来
若那一刻重来 我不哭
让他知道我可以很好

我爱他 轰轰烈烈最疯狂
我的梦狠狠碎过却不会忘
曾为他相信明天就是未来
情节有多坏 都不肯醒来

我爱他 跌跌撞撞到绝望
我的心深深伤过却不会忘
我和他不再属于这个地方
最初的天堂 最终的荒唐


如果还有遗憾 又怎么样呢
伤了痛了懂了 就能好了吗
曾经依靠彼此的肩膀
如今各自在人海流浪

我爱他 轰轰烈烈最疯狂
我的梦狠狠碎过却不会忘
逃不开 爱越深越互相伤害
越深的依赖 越多的空白
该怎么去爱

我爱他 轰轰烈烈最疯狂
我的梦狠狠碎过却不会忘
曾为他相信明天就是未来
情节有多坏 都不肯醒来

我爱他 跌跌撞撞到绝望
我的心深深伤过却不会忘
我和他不再属于这个地方
最初的天堂 最终的荒唐

如果还有遗憾是分手那天
我奔腾的眼泪都停不下来
若那一刻重来 我不哭
让他知道我可以 很好
曹格 - 单数

我很清楚 爱是双数
我不哭 哭也没有帮助
配合演出 心里有数
下一幕你就要退出
当你淡出 心被空出
都不算数 爱的单数
剩除不尽的孤独
被出卖的爱 单行的未来
你说过感动不是爱
我为谁悲哀
被出卖的爱 单程回不来
没能耐再把心剖开
活着但我不存在

我太糊涂 爱是变数
再付出 也数留不住
配合演出 心里有数
你说不再没有假如
当你淡出 心被空出
都不算数 爱的单数
剩除不尽的孤独
被出卖的爱 单行的未来
你说过感动不是爱
我为谁悲哀
被出卖的爱 单程回不来
没能耐再把心剖开
活着但我不存在
被出卖的爱 单行的未来
你说过感动不是爱
我为谁悲哀
被出卖的爱 单程回不来
没能耐再把心剖开
活着但我不存在
我明白 落单了的爱 不存在


并非全是我的心情, 部分歌词而已.
我想, 能看透, 猜透的人不会有吧.
没关系, 如果穿了透了,什么就都没了.

0 comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails